Wszystkie niezbędne informacje techniczne, montażowe oraz eksploatacyjne dotyczące naszych produktów można znaleźć przy opisie danego produktu na stronie internetowej.
W razie problemów technicznych zapraszamy do kontaktu z doradcą technicznym.
Szanowny kliencie, aby wysłać do nas produkt reklamacyjny:
Przygotuj do wysyłki cały zestaw
(dot. produktów składających się z więcej niż jednego elementu.)
Dołącz niezbędne informacje
Nazwa firmy lub Imię i nazwisko
Adres zwrotny, na który odeślemy produkt
Numer telefonu kontaktowego, w przypadku gdybyśmy mieli dodatkowe pytania
Opis usterki
Kopia dowodu zakupu
Wybierz jedną z poniższych opcji:
Jeżeli koszt zakupu przekracza 120 zł brutto, wówczas możesz skorzystać z reklamacji door-to-door. Aby wysłać do nas produkt zamów kuriera korzystając z formularza dostępnego pod adresem: Formularz zamówienia kuriera Pamiętaj o dołączeniu skanu dowodu zakupu oraz wskazaniu adresu zwrotnego i numeru telefonu kontaktowego. Zastrzegamy sobie prawo do obciążenia kosztami wysyłki zlecenia nie spełniające warunku minimalnej wartości produktu.
Dostarcz produktu do punktu, w którym został zakupiony
Jeśli masz pytania zapraszamy do kontaktu:
Pod adresem e-mail: reklamacje2@orno.pl lub reklamacje3@orno.pl
Telefonicznie pod numerem: 32 43 43 110 wew. 4
Zgłoszenie sytuacji związanych z bezpieczeństwem produktu