Masz problem z Naszymi produktami ?

Chętnie Ci pomożemy

Wszystkie niezbędne informacje techniczne, montażowe oraz eksploatacyjne dotyczące naszych produktów można znaleźć przy opisie danego produktu na stronie internetowej.

W razie problemów technicznych zapraszamy do kontaktu z doradcą technicznym.

Wsparcie techniczne

Doradca klienta detalicznego

Adam Zięba
Tel.: +48 (32) 434 3110 wew. 109
e-mail: techniczny@orno.pl

Doradca klienta biznesowego

Adam Noga
Tel.: +48 (32) 434 3110 wew. 108
e-mail: techniczny2@orno.pl

Zgłoszenie reklamacji

Procedura reklamacyjna

Szanowny kliencie, aby wysłać do nas produkt reklamacyjny:

  1. Przygotuj do wysyłki cały zestaw

    (dot. produktów składających się z więcej niż jednego elementu.)

  2. Dołącz niezbędne informacje
    1. Nazwa firmy lub Imię i nazwisko
    2. Adres zwrotny, na który odeślemy produkt
    3. Numer telefonu kontaktowego, w przypadku gdybyśmy mieli dodatkowe pytania
    4. Opis usterki
    5. Kopia dowodu zakupu 
  3. Wybierz jedną z poniższych opcji:
    1. Jeżeli koszt zakupu przekracza 120 zł brutto, wówczas możesz skorzystać z reklamacji door-to-door.
      Aby wysłać do nas produkt zamów kuriera korzystając z formularza dostępnego pod adresem:
      Formularz zamówienia kuriera
      Pamiętaj o dołączeniu skanu dowodu zakupu oraz wskazaniu adresu zwrotnego i numeru telefonu kontaktowego.
      Zastrzegamy sobie prawo do obciążenia kosztami wysyłki zlecenia nie spełniające warunku minimalnej wartości produktu.
    2. Dostarcz produktu do punktu, w którym został zakupiony
  4. Jeśli masz pytania zapraszamy do kontaktu:
    1. Pod adresem e-mail: reklamacje2@orno.pl lub reklamacje3@orno.pl
    2. Telefonicznie pod numerem: 32 43 43 110 wew. 4

Zgłoszenie sytuacji związanych z bezpieczeństwem produktu

Dział jakości

e-mail: gprs@orno.pl

Product added to compare.