ZGŁOSZENIE REKLAMACJI
Szanowny kliencie, aby wysłać do nas produkt reklamacyjny:
- Przygotuj do wysyłki cały zestaw
(dot. produktów składających się z więcej niż jednego elementu.)
- Dołącz niezbędne informacje
- Nazwa firmy lub Imię i nazwisko
- Adres zwrotny, na który odeślemy produkt
- Numer telefonu kontaktowego, w przypadku gdybyśmy mieli dodatkowe pytania
- Opis usterki
- Kopia dowodu zakupu
- Wybierz jedną z poniższych opcji:
- Jeżeli koszt zakupu przekracza 100 zł netto, wówczas możesz skorzystać z reklamacji door-to-door. Wyślij wiadomość na adres reklamacje@orno.plz opisem usterki i prośbą o odebranie paczki. Pamiętaj o dołączeniu skanu dowodu zakupu oraz wskazaniu adresu odbioru i numeru telefonu kontaktowego.Jeżeli serwis potwierdzi, że gwarancjadoor-to-door jest w tym przypadku zasadna, zostanie umówiony dogodny termin odbioru sprzętu przez kuriera.
- Dostarcz produktu do punktu, w którym został zakupiony
- Jeśli masz pytania zapraszamy do kontaktu:
- Pod adresem e-mail: reklamacje@orno.pl
- Telefonicznie pod numerem: 32 43 43 110 wew. 4