ZGŁOSZENIE REKLAMACJI

Szanowny kliencie, aby wysłać do nas produkt reklamacyjny:

  1. Przygotuj do wysyłki cały zestaw

    (dot. produktów składających się z więcej niż jednego elementu.)

  2. Dołącz niezbędne informacje
    1. Nazwa firmy lub Imię i nazwisko
    2. Adres zwrotny, na który odeślemy produkt
    3. Numer telefonu kontaktowego, w przypadku gdybyśmy mieli dodatkowe pytania
    4. Opis usterki
    5. Kopia dowodu zakupu
       
  3. Wybierz jedną z poniższych opcji:
    1. Jeżeli koszt zakupu przekracza 100 zł netto, wówczas możesz skorzystać z reklamacji door-to-door. Wyślij wiadomość na adres reklamacje@orno.plz opisem usterki i prośbą o odebranie paczki. Pamiętaj o dołączeniu skanu dowodu zakupu oraz wskazaniu adresu odbioru i numeru telefonu kontaktowego.Jeżeli serwis potwierdzi, że gwarancjadoor-to-door jest w tym przypadku zasadna, zostanie umówiony dogodny termin odbioru sprzętu przez kuriera.
    2. Dostarcz produktu do punktu, w którym został zakupiony
  4. Jeśli masz pytania zapraszamy do kontaktu:
    1. Pod adresem e-mail: reklamacje@orno.pl
    2. Telefonicznie pod numerem: 32 43 43 110 wew. 4